onsdag 12 november 2008

Smått irriterad

Nu börjar jag bli lite irriterad.. beställde grejjer till min MHV i måndags förra veckan, betalade och skickade en dump som tjejen skrev att jag kunde göra för att speeda på det hela....
Tror ni att det har gått snabbare för det?
NEJ jag har fortfarande inte sett ryken av något paket i min brevlåda.
Jag mailade igår och frågade om det blivit skickat och jag har inte fått något svar än.
Jag skrev till och med i mailet med dumpen att vi kanske ses på mässan då hon skulle ställa där..så hon hade faktist kunnat erbjudit sig att lämna över grejjerna där istället om hon inte hann skicka innan helgen...
Så om inte grejjerna kommer imorrn lär jag aldrig handla hos henne igen, man ska inte behöva vänta såhär länge eftersom hon själv skrev att det går snabbare med en dump..såhär lång tid tog det inte ens med ställen som vägrar ta dumpar..dvs 3 bankdagar innan dom ser insättningen.

Nej nu e jag faktiskt väldigt less!!

Inga kommentarer: