torsdag 27 november 2008

3 veckors Scrapopol kommer här

Till och med Scrapopol bidragen har jag missat att lägga ut...nu får jag väl ändå ta och skärpa till mig hehe.

Vecka 4:

Pysselgränd- Använd en dikt på ditt alster



Dikten är en stämpel jag har..fast egentligen en sångtext - Det Vackraste, den låten spelades även på Olivers dop så nu fick jag äntligen häcken ur vagnen och göra en LO om dopet..fast jag blev inte nöjd med denna..

Vecka 5:

Stämpelvägen - Skapa utan mönstrat papper

Ja här hade jag stora planer men alldeles för lite tid.
Ville göra en LO ihop pusslad med olika storlekar av cardstock men tiden räckte inte till + att jag tog fel på dag, snabbt som attan fick jag kasta ihop denna på några minuter bara så Sticklesen han inte ens torka innan jag fotade.



Vecka 6:

Scrapmaran - Cirklar, jag vill se cirklar

Här blev jag också väldigt sen med mitt bidrag, mina tankar fanns bara i PysselPassions ScrapIdols final som jag höll på med bidragen till så någon inspiration till denna utmaning i Scrapopol fanns inte.
Men detta knåpade jag ihop iaf..de större cirklarna är urklippta ifrån ett annat mönstrat papper med just cirklar så fäste jag dom på detta..på med lite öljetter och ordet tack.
Sambons reaktion blev "Blir glad när jag ser kortet".. så jag tänkte..aja det får väl duga då hehe..

Inga kommentarer: