söndag 2 november 2008

Flera Koi..

Idag var vi ju och kikade på lite koi..eller rättare sagt att jag kikade på koi medans
Per satt kvar i bilen med en sovande Oliver och 3 hundar.

Vi åkte dit för att köpa 2 st koi men kom hem med 7 st hehe.. även denna kille skickade med några extra precis som Dennis.
Det blev en helvit som heter Ghost, en helgul som heter Lemon sen 5 st svartvita med röda markeringar i ansiktet men dom får namn när jag lärt mig se skillnad på dom =)

Men nu ska jag sova efter en lång dag..vi har hunnit fika hos min syster, käkat mat hos svärmor sen därifrån åkte vi direkt till killen med koien som jag inte minns vad han heter..och sen hem för att sätta igång med PysselPassions ScrapIdol utmaningen för vecka 4..den har jag precis skickat in.

Godnatt alla =)

Inga kommentarer: