onsdag 12 november 2008

Jag fick svar på mailet för en stund sedan..

Hon hade minsann tagit med sig beställningen till mässan..men så var det inte ens uppgjort så varför har hon inte meddelat det isf.. och varför har hon inte meddelat det nu efter mässan istället eller framför allt inte skickat beställningen efter mässan..
Det är så många frågetecken..

Att jag inte gjorde upp från början att hämta på mässan var ju för att det inte var säkert att jag skulle komma iväg..och jag skrev också det i mailet.
Och sen hade jag ju redan betalat frakt..så varför ta för givet att jag ska hämta paketet där då förlorar jag ju 20:- på det..
Aja..hoppas att hon får iväg paketet snabbt iaf eftersom det är MHV grejjer i paketet..har iaf meddelat tjejen som håller i bytesgruppen att det kommer att bli försenat.

Inga kommentarer: