onsdag 12 november 2008

Bonusuppdrag 5 i ScrapIdol

Man skulle skapa någonting med PysselPassions färger..dvs rosa, grått och lite vitt..och svart fick bara vara med om det var oundvikligt.



Var på väg att strunta i allt då jag saknade grått..men sen fick jag syn på den grå Lace carstocken jag hade med hjärtan..så då blev det fart i mig.
Klippte ut ramen och stämplade dit Din för evigt..klippte till det mönstrade pappret och vek kort stommen. På med blommor och körde med Frosted Lace Stickles som en ram runt det mönstrade pappret och avslutade med att dutta mitt i blommorna också.
Vips så var mitt bidrag klart.

Men jag vann inga poäng den här gången heller..

2 kommentarer:

Lenalandis sa...

Vilket fint kort härligt rosa. Det grå "lacet" passade ju som handen i handsken. Vad är det för ras på din hund verkligen fin.
tjillevippen!
Lenalandis

Cessan sa...

Tackar =)
Det är Chinese Crested (kinesisk nakenhund) Har 3 stycken varav 2 är nakna killar och 1 är en hårig tjej.. dom föds i samma kullar fast finns i två olika hårlag. Den håriga ser lite ut som en mini afganhund.