fredag 14 november 2008

Fick ett samtal imorse..

Det företag jag beställt ifrån ringde mig imorse..eller ja..det var väl på förmiddagen..men jag har suttit uppe halva natten och vakat över lilla Ghost (koi fisken) som simmade vidare till fisk himlen inatt så nu är vi lite ledsna här hemma. H*n var så liten och orkade helt enkelt inte tävla om maten med dom stora fiskarna.. höll sig lite undan för det mesta.
Men nu tillbaka till samtalet. Jag var jätte trött då hon ringde mig..var dit jag skulle komma.
Hon förklarade att påsen med min beställning var försvunnen och att just den stämpeln jag beställt var slut så hon erbjöd mig 2 stämplar istället som jag fick välja ut... och jag som satt där nästan i nattmössan fortfarande bläddrade igenom lite snabbt medans hon var i telefonen..valde ut en iaf sen sa jag att hon kunde överaska mig med den andra hehe.. (orkade ju inte bläddra mer)
Sagt och gjort.. hon skulle posta idag så sköter posten sitt så får jag paketet imorrn.
Spännande och se vad det blir för extra stämpel hehe..
Nej nu ska jag ta ut hundarna och lägga mig..för Oliver kommer vakna tidigt imorrn..

Inga kommentarer: