lördag 6 december 2008

Shopping i USA..

Nu har jag och mamma shoppat loss kan man säga..
Vi har beställt stickles, ice stickles, embossingpulver, embossindynor, liquid pearls, crackle paint, fun flock, papper, stickers, olika verktyg, öljetter, brads, blommor, clearstamps...ja lite allt möjligt.
Paketen skickas hem till världens bästa Rachel och sen packar världens bästa Danger med sig allt när hon kommer till Sverige vid Jul.

Vi har även beställt QKs Stardust



Sen har vi handlat lite stämplar från Alota..

Ska bli spännande att få klämma och känna på allting sen hihi.

2 kommentarer:

Maria Berg sa...

Oj oj vad det har varit handlat här. jag har ett tips,www.scrapbooking-butiken.se.

Kul att du vill var med och tävla om mitt halsband, du hann det är bara 1 1/2 timme kvar till min födelsedag och då går dragningen. Om du är intresserad kan jag nog pärla ett rosa halsband - dom har gått åt de flesta, jag har själv tre tjejer.
Maria Berg, MB med bloggen
http://alltkangronska.blogspot.com/

Michaela Lejonberg sa...

Hoppas inte ditt alfabete hamnar i tullen nu bara!!
Snyggt det var!

Du har en Award i min blogg o hämta också:-)kram Michaela