onsdag 24 december 2008

Julafton..

Idag har det varit lite stressigt.
Vi åkte först förbi min bror på förmiddagen och hämtade upp lite julklappar som vi skulle lämna hos min syster där vi också skulle hämta julklappar, sedan åkte vi till Pers mamma och sambo för att äta lite gott och öppna lite julklappar..och då fick vi en chock...



Vi fick en Xbox , guitarr hero med gitarr och en extra trådlös kontroll med laddare till (detta var till oss alla fast blev inslaget en del till varje person), handdukar, Oliver fick en toalettsits med stege till toaletten, en bondgård som låter med löstagbara djur och nycklar så man kan låsa in dom i sina boxar, bilmatta, bad poncho, sagoböcker med ett litet lamm och CD-bok till, mm.

Sedan åkte vi hem till mina föräldrar och åt även där och sen blev det julklapps öppning.
Av Per fick jag presentkort på både klippning och presentkort på H&M för 500:-
Av mig fick per presentkort på Dressman för 500:-



Sen fick vi påslakan, mera handdukar, låda med öl, glögg, kex, ost, ljus med fat, tia lott, ölkorv, muggar och godis.
Victor fick en mobiltelefon så han blev överlycklig, pengar, presentkort på IKEA, handdukar, godis mm.
Oliver fick en fotölj, trumset, handdukar, påslakan, lakan, massa leksaker och en lammkudde som man kan stoppa pyamasen i, pussel med bilar.

Det är så svårt att hålla koll på allting vi fick..allting blev så lyckat :D
Nu sitter vi äntligen hemma och Oliver sover...vi slappnar av hihi.
Ska nog lägga mig snart tror jag.

Jo jag höll på att missa vad jag fick från Nordmyra, min julklapps bytarvän på Scrappiz.
Hon är ju alltför underbar :D
Jag fick en WSD stämpel och 6 st ProMarkers hihi..Jätte tack än en gång ;-)

1 kommentar:

ika sa...

skrev en fråga till dig i min blogg :P