måndag 8 december 2008

Jag fick en Award =) igen..



Jag fick en utmärkelse utav Michaela :D
Tackar så mycket!

Jahapp..nu ska jag välja ut 7 st bloggar som jag gillar..

1. Sarah "Zassarina" min svägerska
2. Lotta som är DT för HobbyHuset
3. Blueeye Kaffetunnan ;-)
4. MiaPuh Den fisksamlande galningen hähä
5. Mariaberg Som gör läckra halsband
6. Mahlin som är DT för Pysselpassion
7. Essmo som är DT för HobbyHuset



1. Den som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den blogg du fick awarden ifrån.
3.Ge den vidare till sju andra bloggar och länka till dom.
4. Lämna ett meddelande på deras bloggar att de fått en award.

5 kommentarer:

Karin sa...

tack för awarden! Va snäll du är!

(tack även för de fina orden)

Kram K.

Unknown sa...

tack för att du kramas på min sida Den värmer i mitt hjärta och hoppas på att många andra hakar på för det behövs
Ha en underbar dag
Kram Lotta

Maria Berg sa...

TACK, såg den först nu. jag håller på att starta upp lite annat också, ta en titt på min vanliga blogg också http://alltkangronska.blogspot.com/

MB - tack för att du var med i tävlingen, kanske du vinner nästa gång.

http://lottafruh.blogg.se sa...

Hej och 1000 TACK för den fina awarden och dina rara ord! Jag blev superglad ska du veta!
Ha en härlig Luciahelg!
Kram,
Lotta/ FruH

Michaela Lejonberg sa...

Här får du en utmärkelse till gumman, kika in i min blogg får du se!! kramar