söndag 12 oktober 2008

Ett roligt litet kort

Mitt första bidrag i ett roligt spel..nämligen Scrapopol =)
Första gatan jag hamnade på blev Motivtorget - Jag ska skapa med komplementfärger (Gul-lila, blå-orange, röd-grön, svart-vit t.ex.)

Det blev lite bökigt då jag börjar få slut på cardstock och mönstrade papper så jag fick klura ordentligt innan jag hittade detta papper som jag använt både baksidan och framsidan av.



Sen lyckades jag hitta en "sol" (den får föreställa det just nu iaf) samt jag skrev Jag älskar dig på flera olika språk runt omkring + en ram av silvrigt glitterlim.

2 kommentarer:

Sofie sa...

Kul att du hoppat på utmaningen om scrapopol...får kika in ibland och se hur det går för dig.

Sofie också från Sala

Lenalandis sa...

Vilket läckert kort gillar verkligen färgerna! Tack för dina synpunkter på mitt bildproblem... Jag väljer nog bild nr 1.... tror jag....

Ha det gött!
Kram Lena