lördag 13 september 2008

Victor 12 år

Idag fyller min stora son 12 år. Tänk vad tiden går..
För 12 år sedan låg jag med regelbundna värkar var 5e minut i 62 timmar med 63 timmars vattenavgång. 15:42 kom Victor till världen.



Det förra kortet jag gav mormor och morfar honom medans jag gjorde detta från oss då han är ett AIK fan. Meningen var att vi skulle hinna fixa AIK biljetter men det får han väl ta senare istället. Men av oss fick han en ny säng och från Oliver blev det 2 kuddar och 1 täcke.
Det slog dock inte förra årets present då han både fick biljetter till Monster Jam i Globen samt biljetter till AIK-Djurgården derbyt, inte illa att gå på ett derby den allra första matchen han är på med just AIK *fniss*
Gästerna som var här och firade var: Mats (min bror) och hans sambo Sarah (Zassarina), Mormor och Morfar, Moster Lisa och hennes två minsta barn Mira och Isaac.
Per han gömde sig i sovrummet då han är jätte förkyld.

Inga kommentarer: