måndag 8 september 2008

Beställning av Grattis kort

Min kompis Suddis (Maria) frågade mig igår om jag kunde hinna med ett Grattis kort lite snabbt. Och såklart kunde jag det ;-) Så efter att Danger och Uffe åkt hem så satte jag igång. Detta blev resultatet iaf.



Kortet är till en tjej som fyller 8 år. Det blev lite klurigt eftersom jag inte har så mycket hemma
som jag skulle vilja använda till barnkort så därför ser det lite naket ut.
Så Suddis fick i uppgift att skriva tjejens namn upptill och 8 år nertill..

Efter att jag blev klar med kortet runt 23.30 och förberett kuvertet som det ska skickas i till Suddis så började jag bli alldeles yr i huvudet och började må illa..fick ligga på soffan för att inte ramla omkull. Är fortfarande lite yr och mår illa men inte lika illa som igår.

Inga kommentarer: