onsdag 4 februari 2009

Var ett tag sedan jag skrev nånting...

Men jag har vart så jätte trött att jag inte orkat med att blogga någonting.
I mitten av December så plussade vi..
Japp..vi väntar tillökning =)
Tills vidare så går vi efter sista mensens första dag så isf beräknas vi runt 11 Augusti om man räknar efter med standard uträkning. Men Eftersom jag har ägglossning på dag 10 i en cykel på 27 dagar så kan man inte riktigt gå efter den ändå. Min BM blev riktigt förvånad att jag har sån tidig ägglossning men hon är den enda BM som verkligen trott på mig, förra BM som jag hade med Oliver ja hon trodde inte på mig alls och räknade på standard ändå men sen på UL så visade det sig att det inte stämde så bra...däremot min uträkning stämde bättre men det kunde hon ju inte erkänna.
Om man ska gå efter min uträkning så borde BF vara runt 6 Augusti.
Men att vi är osäkra på datum då vi misstänker att jag kan ha gått en månad längre..då jag fick mage lite väl tidigt och mina magar har inte synts förrän sent annars..
Så vi får vänta till UL den 10 Mars så får vi se när BF kan tänkas vara.

4 kommentarer:

Suddis sa...

Grattis igen gumman!!!

Var på tiden att du uppdaterade lite ;-)

Kortet blev en succe =)=)=)

Kramar

Sudd

Marie sa...

Grattis!
Jag har en utmaning till dig på min blog!

Camillha sa...

Grattis!
Såg din kommentar i min blogg!
Vi åker på Dala syfestival i helgen, så då är butiken tom, nästan... Kolla annons i Salabladet idag!
Men hör av dej om du vill ha min hjälp!
Klappa magen från mej.

Camillha sa...

Har utmanat dej i min blogg!!! Kom och kolla!
Sen har du efter helgen en sak att hämta i stugan!!