söndag 3 augusti 2008

29 minuters pyssel

Härom kvällen när jag satte igång med Chalins utmaning slutade nästan med katastrof.
Allting började bra..men när jag nästan var helt klar med mitt bidrag (bara texten saknas) så upptäcker jag att det var ett kort jag skulle göra och inte ett LO som jag påbörjat.



Då var det bara 1 timme kvar innan bidraget skulle vara inne så jag rycker åt mig lite saker i farten, läder bitar, rosa cardstock, rosa glittrigt kort och jag hinner inte ens tänka var jag håller på med utan allting går av bara farten.
Jag klippte till läder bitar efter 5 kronor och vek till ett kort, klistrade dit de runda läger ringarna.
Klippte till ett hjärta som blev lite snett..tänkte äh..det får vara så. Skrev LOVE i ringarna med glitterlim. Krumelurerna kom med i vinstpaketet från bat3 fast dom var i fel färg så jag tog en svart penna och målade om dom lite snabbt.
Men det såg lite naket ut..ryckte åt mig ett papper och klottrade ner det första jag kom och tänka på och det blev "My love 4 U is endless" med en stressig handstil.

Detta blev resultatet.



För att ha vart helt panikslagen och inte vetat vad jag gjorde under tiden så tycker
jag faktiskt att kortet blev rätt lyckat.

Fast jag gillar LO'n bättre..fast det kanske kan bero på att min lilla mys kines är med på bild.

Inga kommentarer: