tisdag 29 juli 2008

Grattiskort

I förrgår natt satte jag fart med Grattis kort till min mormor och min halvbror.

Först ut kortet till Micke (min halvbror).



Såhär blev framsidan. Bandet är själva låsningen till kortet och det
hänger en fin sol berlock i bandet också.



Såhär blev det inuti. Har så dåligt med papper så jag fick ta det bästa jag hittade som skulle passa någorlunda..
Blev lite halvnöjd men det är trots allt första försöket med ett sådant
kort + bristen på material.

Kortet till mormor..



Hennes kort blev av den enklare varianten då hon knappt kan se nånting ändå och är så darrig så eventuella dekorationer riskerar att ändå trilla av när hon pillar.

Ikväll ska jag sätta fart med en kort beställning från syrran, hennes kompis fyller 30år.
Sen tror jag att jag ska göra ett försök att anta Chalins utmaning. (två olika länkar, en till Chalins blogg och en till utmanings skissen)

Har beställt ett hemligt paket med papper också genom Stämpelboden, hon säljer inte papper på nätet men hon skulle plocka ihop ett paket till mig som matchar min färg och mönster beskrivning spännande är det iaf.

Igår kväll ropade jag in You're not the boss of me alfabet till CB.. men jag har ingen CB än men jag tänkte förbereda inför den kommer. Det är en tjej som heter Danger som kommer till Sverige från USA någon gång snart (vet ej datum än) och hon ska köpa med sig en till mig från USA då dom är mycket billigare där.
Får även skicka saker jag köper i USA till henne så kan hon skicka allt i ett paket till mig någon gång ibland så slipper man all extra kostnad. Visst är hon en ängel.

Gjorde även ett tappert försök att buda på 3 st House Mouse stämplar på Tradera men det gick inge bra. Ena stämpeln gick för 185:- som jag helst ville ha. Men jag köper den från USA istället..där kostar den bara 60:- *fniss*

3 kommentarer:

Flower girldresses sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Flower girldresses sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Flower girldresses sa...

[url=http://www.pinkgirldresses.co.uk/ShowCase/detailDescription?lotPk=281&lotId=240&skuId=3579&sashColorId=4]Pink Girl Dresses [/url]